logo
logo
bt
Teslimat Bölgesi
Teslimat Bölgenizi Seçiniz bt
bt
Seçilen Mağaza
Mağaza Seçiniz bt
bt
Teslimat Tarihi
bt
bt
Tahmini Teslim Tarihi

Kurumsal

Sıkça Sorulan Sorular

1- Nasıl "Bizim Toptan Market" Müşterisi Olunur?

İnternet sitemizden ve mobil uygulamamızdan telefon numaranız veya mail adresiniz ile üye olabilirsiniz.
 
2-Türkiye genelindeki mağazalarınıza nasıl ulaşabilirim?

Mağaza telefon ve adresleri için lütfen tıklayınız.
  
3- Ürün çeşitleriniz nedir?
 
• Kuru Gıdalar
• Süt ve Süt Ürünleri
• Atıştırmalık Ürünler ve Unlu Mamuller
• Şarküteri ve Kahvaltılık Ürünleri
• İçecek
• Sigaralar ve Diğer Tütün Ürünleri
• Et ve Et ürünleri
• Meyve Sebze Ürünleri
• Temizlik ürünleri
• Kişisel Bakım ve Kozmetik Ürünleri
• Kağıt Ürünleri
• Ev Gereçleri ve Bakım Ürünleri
• Enerji ve Aydınlatma Ürünleri
• Kırtasiye-Ofis Ürünleri
• Komünikasyon
• Evcil Hayvan Ürünleri
 
4- Ödeme seçenekleriniz nedir?
 

Müşterilerimize nakit, havale, çoklu kredi kartı ile ödeme, EFT, kredi kartı tek çekim ve dönemsel olarak yapılan kredi kartı taksit kampanyaları gibi ödeme seçenekleri sunmaktayız.

5- İptal/İade ettiğim ürünlerin parası hesabıma ne zaman geçer?

İade gönderimlerinde, ürünlerin ve belgelerin tarafımıza ulaşmasından ve iadenizin onaylanmasının ardından 3 iş günü içerisinde sipariş tutarı hesabınıza ödeme yönteminizle aynı olacak şekilde iade edilmektedir. Ücret iadenizin hesabınıza yansıma süresi ise bankanızın sorumluluğundadır. 

6- İade Kargo bedeli kim tarafından karşılanır?

İadenizi MNG Kargo ile " 154777454 " anlaşmalı kodumuzla kargo bedeli ödemeden ücretsiz olarak gönderebilirsiniz. Gönderinin MNG Kargo dışında başka bir kargo firması ile gönderilmesi durumunda gönderi ücreti müşterimize aittir.

7- Hangi ürünleri iade edemem?

 Ambalajı açılmamış, kullanılmamış ve 14 gün iade süresi geçmemiş tüm ürünler için iade talebi oluşturabilirsiniz. Gönderilen iadeler operasyon merkezimiz tarafından değerlendirilecek ve iade süreci başlatılacaktır.

8- İade gönderdiğim sipariş için iade faturası kesmeli miyim?

Vergi mükellefi olan müşterilerimizin yapacağı ürün iadelerinde Bizim Toptan Satış Mağazaları A.Ş. tarafından kesilmiş olan irsaliyeli faturaya karşılık iptal süresi geçmemiş olanlar için GIB üzerinden iptal talebi oluşturulmalı, süresi geçmiş olanlar için de Bizim Toptan Satış Mağazaları A.Ş. ye iade faturası düzenlenmelidir.

9- 14 gün iade sürem doldu, ürünleri iade edemez miyim?

Mesafeli Satış Sözleşmesine göre internetten veya mobilden satın alınan bir ürünü iade etme süresi 14 gündür.

14 günlük süre ürünü kargodan teslim aldığınız gün başlar.

10- Siparişimin iptal işlemi gerçekleşti mi?

Ürün iptal işlemi, iptal talebinizden hemen sonra yapılıp, iptal teyidi e-mail ve SMS yoluyla gönderilmektedir.

11- Sepetimde bulunan ürünlerden bir ya da birkaçını iade edebilir miyim?

 Parçalı iade, sepetinize bulunan bir ya da birden çok ürünü farklı zamanlarda ve farklı miktarlarda iade etmenize olanak sağlar. Sepetinizde bulunan ürünlerden bir ya da birkaçını iade etmek istediğinizde, sepetinizden çıkarmak istediğiniz ürünü seçerek iade edebilirsiniz.

12- Banka kampanyasından yararlandığım bir siparişte iptal/iade yaparsam banka puanım iptal edilir mi?

İptal/iade sonrasında banka kampanya koşullarını sipariş sağlamıyor ise kazanılan banka puanı banka tarafından iptal edilir.

13- Alışverişimde kullandığım hediye çekim iade edilir mi?

İptal/iade talebi tarafınızdan yapılmış ise kazanılan hediye çeki iptal edilir.

14- Hediye kampanyası olan bir üründen sipariş ettim ancak hediyesi bana teslim olmadı, neden olabilir? 

Hediye kampanyası olan ürünlerin hediyesinin de size teslim edilebilmesi için ana ürünü mutlaka hediyesiyle beraber sepetinize eklemeniz gerekmektedir.

Hediyeler mağaza stokları ile sınırlı olup stok olmadığı durumda hediye gönderimi sağlanmamaktadır.

15- Oluşturduğum siparişimin teslimat adresini nasıl değiştirebilirim?

Oluşturduğunuz siparişinizin teslimat adres değişikliği yapılamamaktadır.

16- Oluşturduğum siparişimin fatura bilgilerini nasıl değiştirebilirim? 

Oluşturulan siparişler için fatura bilgisi değişikliği yapılamamaktadır.

17- Siparişimin faturasına nereden ulaşabilirim.

Hesabım- Siparişlerim- Faturalarım adımlarını takip ederek faturalarınıza ulaşabilirsiniz. Sipariş özelinde faturalarınız görüntülenebilmektedir. Ayrıca bizim toptan app uygulaması üzerinden hesabım- faturalar adımlarını takip ederek faturalarınıza ulaşabilirsiniz.

18- Taksitli aldıgım siparişin iadesi neden taksitli yapılıyor.

Taksitlendirilmiş kredi kartı alışverişi iadelerinde, Bizim Toptan tarafından tutarın tamamı kredi kartınızın ait olduğu bankaya tek seferde ödenir.

Ancak bankaların iç işleyişleri nedeniyle, bu tutarlar banka tarafından kartınıza sipariş sırasında seçtiğiniz ay kadar taksitle iade edilir. İade ödemelerinin taksitle yapılmasında Bizim Toptan’ ın herhangi bir müdehalesi olmayıp detaylı bilgi için bankanızla iletişime geçmeniz gerekir.

19- Kargo gönderi kodunu tekrar nasıl alabilirim?

Kargo gönderi kodu MNG kargo için sabit olup154777454 dür. MNG dışı kargo şirketleri için 444 42 96 numaralı Müşteri Hizmetlerimizden destek almanız gerekmektedir.

20- Siparişimi iade ve iptal ettiğimde kargo ücreti iade edilir mi?

İade / iptal ettiğiniz siparişinizde, ödediğiniz kargo ücreti sipariş tutarınıza eklenerek size geri ödenir.

21- Kargo siparişimi hangi kargo firmasıyla iade edebilirim?

Siparişlerinizi 154777454 iade kodu ile MNG kargo şubelerine teslim edebilirsiniz. Siparişiniz MNG kargo dışında farklı bir kargo şirketi ile teslim edildi ise 444 42 96 müşteri hizmetlerimizden destek alabilirsiniz.

22- Ödemem neden iade edilmedi?

Ödeme iade sürecini bankanızla takip edebilir, bir sorun olduğunu düşünüyorsanız ilk olarak bankanızla iletişime geçtikten sonra 444 42 96 müşteri hizmetlerimizden destek alabilirsiniz.