Müşteri Hizmetleri
(0 212)577 75 52

Basında Bizim Toptan


Bizim'in Franchise Atılımı

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Şok Franchise'larında Yeni Dönem!
 

Yıldız Holding iştiraki Bizim Toptan, Şok Marketler’in 196 mağazasasının franchise sözleşmesini 30 milyon liraya satın aldı. Ödenen miktarın içinde şubelerin sabit kıymetleri de bulunuyor.

Yıldız Holding, iştiraki Gözde Girişim ile Şok Marketler’in %39 hissesine sahipti. Yıldız Holding, son satın alımı gerçekleştiren Bizim Toptan’ın ise %50’sine sahip.

Yapılan açıklamada bu hamlenin market kanalındaki penetrasyonu artırmak için gerçekleştirildiği belirtiliyor. Operasyon, 16 Temmuz itibariyle tamamlandı. Haberin devamını okumak için tıklayınız.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bizim Toptan EDT Expo Fuarındaydı!

Bizim Toptan Satış Mağazaları 27-30 Mart 2014 tarihlerinde CNR Expo’da gerçekleşen EDT Expo-Ev Dışı Tüketim Ürünleri Fuarındaydı.  285 m2’lik çift katlı dev led ekran ve ses sistemi bulunan stantta, et ve meyve sebze ürünleri başta olmak üzere tamamı Bizim Toptan private label markalarına ait temel gıda,şarküteri,süt,içecek,donuk,temizlik,kağıt grubu ürünleri sergilendi. Özel pişirme ve tattırım alanı bulunan stantta aşçılarımızın  Bizim Toptan ürünleriyle yaptığı yemekler fuar süresince büyük ilgi gördü.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bizim Toptan, 2013'in İlk Yarısında Yüzde 18 Büyüdü

Bizim Toptan, 2013’ün ilk yarısında % 18 büyüyerek cirosunu 1.1 milyar liraya, mağaza sayısını 144’e çıkardı.

Mağaza sayısı ve coğrafi yaygınlık bakımından Türkiye’nin bir numaralıorganize toptan satış şirketiolan Bizim Toptan,2013’ün ilk yarısını yüzde 18’lik büyüme ile kapattı. Geçen yılın ilk 6 ayında900 milyon lira ciro yapan şirket, bu yılın aynı döneminde cirosunu 1 milyar 61 milyon liraya ulaştırdı.

Türkiye genelinde 144 mağazaya ulaşan Bizim Toptan çift haneli büyümesini sürdürdü. 2013’ün ilk yarısında% 18’lik bir büyüme performansı gösteren şirketin ana kategori satışlarındaki büyümesi ise % 23 oldu. Böylece, 2012 yılının ilk yarısında900 milyon lira ciro elde eden Bizim Toptan’ın bu yılın ilk altı ayındaki cirosu 1 milyar lirayı aştı. Şirketin ilk 6 aylık brüt karı % 23 artışla 98.3 milyon liraya, net dönem karı ise% 30 artarak 15.6 milyon liraya ulaştı. Haberin devamını okumak için tıklayınız.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bizim Toptan'dan Ciro Artışı

Türkiye’nin ulusal toptan satış zinciri Bizim Toptan, 2012 yılını ortalama yüzde 14’lük ciro artışı ile kapattı. 2011 yılını 1 milyar 733 milyon TL ciro kapatan şirket, 2012 yılında 1 milyar 974 milyon TL ciroya ulaştı.

Türkiye çapında 137 mağazası ile en yaygın organize toptan satış zinciri olan Bizim Toptan, 2012 yılını yüzde 14 büyüme ile kapattı. 2011 yılında 1 milyar 733 milyar lira ciro elde eden Bizim Toptan, bu yıl cirosunu 1 milyar 974 milyon liraya çıkardı. Şirketin yıllık brüt karı 170,8 milyon lira, faaliyet karı 57,8 milyon lira, net dönem karı ise 26,1 milyon lira olarak gerçekleşti.

Geçtiğimiz yıl 63 ilde 137 mağazaya ulaşan Bizim Toptan, Türkiye’nin en yaygın toptan satış zinciri olma özelliğini de korudu. Şirketin esas büyümesi, ana kategorisi olan hızlı tüketim ürünlerinde yaşandı. Yıllık bazda ortalama yüzde 14’lik ciro artışı gösteren Bizim Toptan’ın ana kategori satışlarındaki yıllık büyümesi ise yüzde 16 olarak gerçekleşti. Haberin devamını okumak için tıklayınız.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bizim Toptan %17 Büyüdü

Bizim Toptan, 2013 yılı Ocak-Mart döneminde net satışlarını 503 milyon liraya çıkardı
edi bölgeye yayılmış 140 mağazası ile Türkiye’nin en yaygın toptan satış zinciri olan Bizim Toptan, 2013 yılı Ocak-Mart döneminde net satışlarını 503 milyon liraya çıkardı.
Satışlarını bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 17.1 oranında artıran Bizim Toptan’ın ana kategori satışları ise yüzde 23.3% oranında artış gösterdi. Şirket net dönem karını ise %30 arttırarak 9.1 milyon liraya ulaştırdı.
Yıldız Holding çatısı altında faaliyet gösteren Bizim Toptan, 2013 yılı Ocak-Mart döneminde %17.1 büyüyerek cirosunu 503 milyon liraya ulaştırdı. Şirketin Kamuoyu Aydınlatma Platformu’nda (KAP) açıkladığı bilançosuna göre mağaza sayısını 124’ten 140’a çıkaran Bizim Toptan, ana kategori satışlarını %23.3 oranında arttırma başarısını gösterdi.
Bizim Toptan’ın, yılın ilk üç ayında sektör ortalamasının üzerinde bir performans gösterdiğini belirten Genel Müdür Recep Özalp, şunları söyledi: “Büyüme hızı yavaşlayan ekonomiye ve Hızlı Tüketim Ürünleri sektöründeki mütevazı talebe rağmen Bizim Toptan, 2013 yılının ilk çeyreğini sektör ortalamasının üzerinde bir performansla kapattı. Piyasa verilerine göre, 2013 yılının ilk çeyreğinde sigara dışı hızlı tüketim ürünleri sektörü büyümesi %11,6 olarak gerçekleşti. Buna karşın, Bizim Toptan’ın hem ana kategori toplam satış büyümesi hem de ana kategori mevcut mağaza satış büyümesi(LFL) sırasıyla %23,3’lük ve  %13,6’lık rakamlarla, sektör ortalamasının üzerinde gerçekleşti. Haberin devamını okumak için tıklayınız.